sunnuntai 3. heinäkuuta 2016

roboilua...

En olisi uskonut vielä alkuvuodesta tälläistä... mutta omistan tällä hetkellä kaksi roboa. Minulle muutti minun luona syntyneestä poikueesta normaalin värinen uros Marco Bjuström, Make. Make olikin yllättävän helppo käsitellä ja ihmeen rauhallinen lössykkä roboksi. Oikein mukava hamsu taas kääppäri totutteluun. Eipä itsellä ole enään juuri muistissa käppäreiden käsittely ja kynsienleikkuu. Onneksi Maken kanssa on taas päässyt muisteleen asioita ja vielä noin helpon robon kanssa.

 
Robot on siinä mielessä erilaisia kuin syrkit, että niillä tulisi olla kaveri. Kasvattajan kanssa oli sovittu, että seukki poikueesta tulee kamu. Satulle syntyi laikku uros, jonka nimi on Nico Saarela. Jäin odotteleen Nicon kasvamista.
Pian tuli aika ilmoittaa ekoihin näyttelyihin Maken. Make oli Limingassa ekoissa näyttelyissä. Siellä Make taisi saada H, koska oli pulska ja hajurahanen likainen. Olin ylpeä! Tämä oli eka kerta koskaan, että minulla oli näyttelyissä käppäri osallistumassa. Make meni kasvattajansa luo viikoksi majailee ja sai samana päivänä kamukseen Nicon. Heti oli sujunut pojilla yhteiselo!

Satu otti Maken mukaan Turkuun juhlanäyttelyyn. Eikä yhtään huonosti mennyt, kun Makella oli jo tuomisia kotiin käsiteltävyydestä :)

Oon kyllä niin ihastunut näihin <3 Varmasti tulee myöhemmin otettua robo :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti